Kategorie
    Značky
      Blog
        Produkty
          Nenalezeny žádné produkty
          Uživatel

          Časté dotazy

          Vítáme vás v sekci Časté dotazy na našem eshopu AlarmExpert.cz! Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně objednávání, platby, dopravy, vrácení zboží a dalších souvisejících témat. Pokud zde nenaleznete odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.



          Jak objednat zboží?

          Objednání zboží na AlarmExpert.cz je rychlé a jednoduché. Stačí si vybrat produkt, který chcete zakoupit, přidat ho do košíku a následovat pokyny v průběhu objednávky. Budete požádáni o vyplnění vašich osobních údajů, zvolení způsobu dopravy a platby a potvrzení objednávky.



          Jaké jsou možnosti platby?

          1. Platba předem na bankovní účet
          2. Platba při převzetí zboží (dobírka)
          3. Platba platební kartou online


          Jaké jsou možné způsoby dopravy?

          1. Osobní odběr na vybrané pobočce (zdarma)
          2. Kurýrní služba DPD Private


          Jak postupovat při vrácení zboží?

          Pokud jste se rozhodli vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dnů od zakoupení, postupujte následovně:

          1. Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, chatu, e-mailu nebo telefonu a sdělte nám svůj záměr zakoupené zboží vrátit. Připravte si číslo objednávky, typ a počet vraceného zboží. Následně Vám na e-mail zadaný při objednání zašleme předvyplněný formulář pro zaslání zakoupeného zboží zpět.
          2. Zboží bezpečně zabalte a společně s formulářem doručte na některou z našich poboček. Důvod vrácení není třeba na formuláři uvádět, ale budeme rádi za krátký komentář. 
          3. Zboží nesmí nést známky používání, nesmí být poškozené, musí být v původním balení a s kompletním příslušenstvím. V případě snížení hodnoty zboží některým z uvedených způsobů vzniká nárok na odpovídající snížení vrácené částky za pořízené zboží.  
          4. Po obdržení zboží vám bude do 14 dnů vrácena částka za zakoupené zboží na účet uvedený ve formuláři k vrácení zboží. 


          JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

          Při podezření že je zakoupené zboží vadné, případně kdy se na něm vyskytla v záruční době závada, postupujte následovně:

          1. Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, chatu, e-mailu nebo telefonu a sdělte nám typ zařízení a popis závady. Občas se stává, že je domnělá závada chybou konfigurace nebo je na vině vzájemná nekompatibilita zařízení. Naši technici tak mohou doporučit před odesláním zboží na reklamaci jiný postup a ušetříte tím starosti a náklady na zasílání zboží. 
          2. Po posouzení technikem Vám na e-mail zadaný při objednání zašleme předvyplněný RMA formulář pro zaslání zakoupeného zboží zpět.
          3. Zboží bezpečně zabalte a společně s formulářem doručte na některou z našich poboček. 
          4. Reklamované zboží po přijetí posoudí technik a rozhodne o dalším postupu. 
          5. Návrh řešení reklamace Vám zašleme na e-mail uvedený na RMA formuláři. 

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdný

          Zobrazit košík

          Zboží bylo přidáno do porovnání

          Zobrazit porovnání

          Prosím čekejte...
          Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později

          Napište nám

          Rádi odpovíme na Vaše dotazy

          Zpráva byla odeslána